Friday 11 November 2011

Burger/chftele la cuptor pentru copii


Ingrediente:

  • 200g piept de pui
  • 100g muschi vita
  • 1 ceapa medie
  • 1 capatana usturoi
  • marar
  • sare, piper si alte condimente dupa gust
  • 1 ou
  • 2 linguri lapte
  • 1 lingura cu varf pesmet
Se pun toate ingredientele in robot si se mixeaza pana se obtine o pasta

Pentru ca am vrut sa imi petrec timpul cu fetita mea, am ales sa pregatesc burgeri la cuptor. Am pus folie de aluminiu in tava de la cuptor, apoi o foaie de copt, am uns hartia de copt cu ulei, am format chiftelele si le-am asezat in tava. Se pot face si in tigaia teflonata fara ulei sau cu foarte putin ulei, dupa preferinta.

Dam drumul la cuptor si punem tava in partea mai de jos a cuptorului. Dupa 10-15 min se intorc pe partea cealalta si se lasa pana se rumenesc usor. Se servesc ca atara cu mustar drept gustare sau cu garnitura preferata la pranz/cina. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

2 comments:

  1. Ce norocoasa esti ca iti papa sfecla rosie :) al meu nazdravan ar papa doar chiftelutele. Sunt sigura ca sunt tare buuuuuune buuune

    ReplyDelete
  2. Am descoperit intamplator anul cateva luni cand am fost la IKEA :) a mancat atunci cu somon. Am facut salata de sfecla in casa, cu sfecla coapta la cuptor. Dar nu mananca tot timpul :)
    Sunt f bune, se fac usor si nici nu trebuie sa stai langa ele sa mirosi a prajeala :))

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu