Monday 19 March 2012

Cornulete cu faina integrala (de post)


Ingrediente:
  • 200ml ulei
  • 120ml bors
  • 7g drojdie uscata
  • 1 praf de sare
  • 1 lingura esenta naturala de vanilie
  • 1 lingurita zahar vanilat
  • 200g faina integrala
  • 300g faina alba 000
  • 1 lingura coaja de portocala dezhidratata
  • magiun de prune sau alte umpluturi dupa gust
Am preluat aceasta reteta de la site-ul Laurei Sava insa am folosit amestec de faina integrala si faina alba.

Incepem sa pregatim aluatul. Se amesteca 20ml de bors caldut, drojdia uscata si lingurita de zahar vanilat si se lasa la loc cald pana cand se umfla putin, apoi se amesteca impreuna cu cele 2 tipuri faina cernuta, praful de sare, borsul, uleiul, esenta de vanilie si coaja de portocala.


Se framanta foarte bine pentru aproximativ 10min pana cand obtinem un aluat omogen pe care il lasam la frigider 30min, eu l-am lasat mai mult pentru ca aveam si altceva de facut.



Dupa ce timpul de stat la frigider, se intinde o foaie subtire sub forma de disc, se imparte discul in sectiuni aproximativ egale, se pune umplutura dupa gust, eu am avut magiun, se ruleaza si se dau la cuptorul preincalzit la 180 grade pana cand se rumenesc usor. Eu am facut si alte forme, in afara de clasicul cornulet *_*

Dupe ce se scot de la cuptor, se transfera usor pe o farfurie unde se pudreaza cu zahar pudra

Se servesc cand s-au racit complet, atentie ca magiunul, gemul sau alta umplutura asemanatoare este extrem de fierbinte, chiar daca tentatia este mare, lasati 15-20min la racit inainte sa le consumati. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu