Thursday 27 October 2011

Fursecuri fragede


Reteta este de pe blogul lui Edith Frincu, doar ca am adaugat coaja de portocala pentru ca imi place foarte mult aroma :) Eu am facut dintr-un ou si restul ingredientelor proportional.

Ingrediente:
  • 4 oua
  • 250 g zahar
  • 250 ml ulei
  • 450 g faina
  • esenta de vanilie
  • coaja de portocala (optional)

Intr-un vas batem ouale cu zaharul pana cand isi dubleaza volumul.

Apoi adaugam uleiul si omogenizam tot cu mixerul

Cand uleiul este incorporat, adaugam faina si amestecam folosindu-ne de o paleta. Urmeaza coaja de portocala si esenta de vanilie.

Compozitia se toarna in tava tapetata cu hartie de copt in diferite forme cu ajutorul unei seringi de patiserie sau cu o lingurita
Preincalzim cuptorul la 170 grade si punem fursecurile la copt pentru 10min, eu le-am lasat 15min pentru ca am un cuptor mai lenes :)

Se servesc calde sau reci daca mai raman :)  Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

3 comments:

  1. buna mihaela,multumesc de vizita!forma o am de la un magazin din anglia:)si sigur ca poti comanda de la mine..numai ca nu chiar acum:)blogul este in lucru cam de mult,ce-i drept(lipsa de timp) de aceea nu am preturile afisate inca,si nici nu pot expedia pentru ca deocamdata sunt inca in afara tarii,dar intr-o luna acest lucru nu o sa mai reprezinte o problema.:)am o sumedenie de lucruri inca de adaugat,care sper,ca le vei gasi interesante.sper sa te revad pe blog in primele zile ale lui decembrie.cu drag.ramona(ramo's stuff):)

    ReplyDelete
  2. Arata foarte bine fursecurile, o sa le incerc si eu in curind!

    ReplyDelete
  3. Multumesc de vizita, Aura! Sa imi spui cum au iesit ;)

    ReplyDelete

Trimiteţi un comentariu