Friday 20 May 2011

Plachie de calcan si biban de mare


Ingrediente:

  • 750g peste (eu am avut calcan si biban de mare)
  • 2 legaturi ceapa verde
  • 1 rosie mare
  • suc de rosii sau rosii pasate
  • 1 legatura patrunjel
  • zeama de la o lamaie medie (nu apare in poza pentru ca ulterior am gatit si cu zeama de la o lamaie si a iesit mai buna)

Intr-un vas yena punem 4-5 linguri ulei, asezam ceapa tocata, apoi bucatile de peste, rosia taiata felii, zeama de la lamaie si deasupra presaram patrunjelul tocat. De obicei se caleste/inabuse ceapa in prealabil, eu avand ceapa verde am sarit peste acest pas. In plus am adaugat si 4 catei de usturoi striviti. Peste compozitie se adauga suc de rosii sau rosii pasate cat sa acopere bucatile de peste.


Se pune la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ 1h.
Se serveste cu mamaliga calda. Pofta buna!

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

No comments:

Post a Comment

Trimiteţi un comentariu