Wednesday 18 May 2011

Ciorba de peste


Ingrediente:

  • 700g peste (eu am avut bucati din 4 tipuri de peste: mreana, pastrav somonizat, crap de Dunare, biban de mare)
  • 2 morcovi
  • 1 ardei
  • 2 legaturi ceapa verde
  • 1 legatura patrunjel
  • 1 legatura leustean
  • 500-750ml bors proaspat dupa gust, eu am pus 750ml
  • pasta tomate/rosii pasate/bulion

Intr-o oala se pun 3 linguri de ulei, o cana cu apa si se pun la inabusit morcovii, ardeiul si ceapa

Dupa 10 min, se adauga aproximativ 1,5l apa clocotita si sare dupa gust

Se lasa la fiert 10min dupa care se adauga jumatate din legatura de patrunjel si jumatate din cea de leustean, borsul fiert in prealabil in alt vas, pasta de tomate si sare daca mai e nevoie. Cand da in fiert compozitia, se adauga bucatile de peste si se lasa focul mic

Eu stiu de la bunica mea ca pestele este fiert atunci cand se ridica la suprafata. Oricum mai mult de 10min de fiert nu este nevoie. La sfarsit se adauga restul de leustean si patrunjul, se stinge focul si se acopera cu un capac. Se serveste cu patrunjel proaspat si leustean. Pofta buna!


Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?

Introduceti va rog adresa dvs de E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul.
Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed:http://feeds.feedburner.com/ReteteCulinareAdaptateDieteiBebelusuluiTau

Delivered by FeedBurner

2 comments:

  1. Incearca sa faci cu somon. Am luat de la Selgros acum ceva timp un somon intreg si am folosit pentru ciorba capul (bineinteles curatat), o bucata buna de coada plus sira pe care mai era ceva carne. La o masa aproape ca s-a terminat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sugestie!
      Sambata care a trecut am facut ciorba din pastrav somonat, somn si salau (cap si coada de la fiecare, plus 2 bucati de la somn). De obicei fac din mai multe tipuri de peste, iese mai gustoasa, noi cumparam peste intreg, nu deja portionat ;)
      O seara buna!

      Delete

Trimiteţi un comentariu